
مهم نیست که بگے
خوب مینویسے
برای من مهم این است
که بفهمے وبدانے
براے تو مےنویسم
و مهم تراینکه بخوانے
آنچه را که مے نویسم
ولبخند همیشگےات را
بزنے و زیر لب بگویے: دیوونه
دوست دارم...
ما را در سایت دوست دارم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 0 تاريخ: شنبه 24 دی 1401 ساعت: 16:04